Als beheerder, 1e of 2e locatieverantwoordelijke kun je gebruikers toevoegen of verwijderen. Je kunt dit per locatie doen via de webomgeving app.legionelladossier.com. Om iemand taken te kunnen toewijzen, moet je hem eerst als nieuwe gebruiker toevoegen:
- Kies je locatie
- Ga naar de optie ‘gebruikers & instellingen’ in de grijze taakbalk
- Rechtsonder zie je een groene knop met ‘voeg toe’, klik hierop
- Er wordt gevraagd om het e-mailadres van de gebruiker, vul dit in
- Een gebruiker die al bekend is in het systeem (bijvoorbeeld omdat hij eerder op deze locatie heeft gestaan), wordt automatisch toegevoegd. Gaat het om een nieuwe gebruiker, dan ontvangt deze een email met een uitnodiging om zich te registreren.
Wanneer je een nieuwe gebruiker toevoegt, kun je deze ook al rechten toekennen. Je kunt de rechten ook later toekennen of aanpassen.
Je kunt gebruikers ook verwijderen als ze geen taken meer hoeven uit te voeren:
- Klik op de rode prullenbak rechts van de naam van de gebruiker die je wilt verwijderen
- Klik op ‘opslaan’
Gebruikers met bepaalde verantwoordelijkheden mogen pas verwijderd worden als iemand anders deze heeft gekregen, omdat ze verantwoordelijkheden vervullen die niet leeg mogen blijven. Meer informatie hierover vind je in gebruikers rechten toekennen.
Opmerkingen
0 opmerkingenU moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.