Met een integratie worden gegevens gesynchroniseerd tussen de systemen, de informatie is dus altijd up-to-date. Er zijn drie manieren om LD in je FMIS of CAFM te integreren:
- Link per gebouw - hierdoor verschijnt er een link naar jouw locatie in LD in je systeem, zodat je in één keer naar het juiste gebouw wordt doorverwezen
- Acties synchroniseren - hiermee krijg je in jouw eigen systeem een overzicht met openstaande taken in LD
- Activiteiten aansturen vanuit een ander systeem - partners kunnen gebruik maken van de optie gegevens die ze in hun eigen systeem invoeren automatisch gelijk te trekken in LD. Ook worden alle gegevens over contracten en facturatie gekoppeld aan LD, waardoor zowel jij als je klant meteen inzicht hebben in de gegevens
Het is eventueel ook mogelijk om LD te koppelen aan een systeem dat jouw bedrijfsprocessen (Enterprise Resource Planning - ERP) of klantrelaties (Customer Relationship Management - CRM) beheert.
Opmerkingen
0 opmerkingenU moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.